Сервісний центр “wescom.kharkov”

Шановні клієнти, сервісний центр " wescom.kharkov " дорожить своєю багаторічною репутацією і приділяє дуже велику увагу якості обслуговування і проведення ремонту в мінімальні терміни з максимальним задоволенням вимог клієнта.
До Ваших послуг ремонт мобільних телефонів і діагностика техніка в присутності замовника, виїзний відділ по ремонту холодильників, пральних машин, кондиціонерів, LCD телевізорів і плазмових панелей, у зручний для Вас час.

 

Що корисно знати споживачеві.


Витяги із Закону України “Про захист прав споживача”


Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості.
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, в порядку і в терміни, встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк
3) відшкодування витрат на усунення недоліків


13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).


Стаття 9.  Права споживача при придбанні товару належної якості.
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

 

Щоб уникнути непорозумінь просимо вас ознайомитися з правилами ремонту виробів:


1. При здачі техніки в сервісний центр Вам видається квитанція (Акт прийому-передачі виробу) встановленого зразка з даними апарату, заявленими вами недоліками, комплектацією апарату, а так само з інформацією про зовнішній вигляд виробу.
2. Сервісний центр приймає виріб для діагностики, а в разі виявлення дефекту для ремонту. Видача техніки після закінчення ремонту, проводиться тільки за квитанцією, в разі її втрати видача апарату проводиться за пред'явленням паспорта особи, яка здала апарат і його письмової заяви.
3. При періодичному характері заявленого дефекту, початком роботи по його усуненню вважається день виявлення несправності. Якщо дефект не був виявлений, виріб вважається таким, що не було в ремонті.
4. Сервісний центр залишає за собою право за результатами діагностики зняти виріб з гарантійного обслуговування, якщо виявлені спроби неавторизованого ремонту або порушення користувачем правил експлуатації виробів (описано в гарантійному талоні виробника).
5. У разі затримки з постачанням запасних частин ремонт може бути здійснений в термін, що перевищує 14 днів.
6. Якщо апарат знаходиться на гарантійному обслуговуванні, то час перебування в ремонті додається до загального терміну гарантії виробу.

 

 

З повагою до вас, сервісний центр " wescom.kharkov”

Чому ми...

Тому, що ми використовуємо професійне обладнання